Arreks
Narzędzia dla osób niepełnosprawnych
bip
bur

ul. Główna 122
97-410 Kleszczów
tel: (+48) 44 731 37 31
fax: (+48) 44 731 37 32
bok@arreks.com.pl arreks@arreks.com.pl
nr BDO 000204746

Przypomnienie dla Abonentów telekomunikacyjnych

Przypomnienie dla Abonentów telekomunikacyjnych

Drodzy abonenci,

przypominamy, że w październiku wraz z rachunkami telekomunikacyjnymi otrzymaliście Państwo pismo informacyjne dotyczące zmian dostosowujących umowy do nowych przepisów w związku z wejściem w życie ustawy Prawo Komunikacji Elektronicznej.

Jednym z najważniejszych punktów tego dokumentu jest punkt 4 nawiązujący do ograniczenia usług telekomunikacyjnych w sytuacji opóźnienia z zapłatą :

4. Jeśli opóźniasz się z zapłatą rachunku telekomunikacyjnego mamy prawo ograniczyć, następnie zawiesić świadczenie usług, a w konsekwencji wypowiedzieć umowę. Każdorazowo, przed podjęciem powyższych czynności, wezwiemy Cię do zapłaty oraz powiadomimy o planowanym ograniczeniu, zawieszeniu lub zamiarze wypowiedzenia umowy z zachowaniem terminów ustawowych.

Jeśli Abonent opóźnia się z zapłatą za świadczoną usługę wówczas:

  1. Operator informuje Abonenta o zamiarze ograniczenia świadczenia usługi, jeśli Abonent nie zapłaci należności w terminie 7 dni od powiadomienia;

  2. Po bezskutecznym upływie terminu, o którym mowa w pkt a powyżej Operator może ograniczyć świadczenie usługi w ten sposób, że blokuje możliwość inicjowania połączeń głosowych oraz wysyłania wiadomości SMS, a także blokuje możliwość korzystania z transmisji danych (nie dotyczy to inicjowania połączeń na numery alarmowe); Operator nie ogranicza usługi jeśli jest to technicznie niewykonalne lub ekonomicznie niezasadne;

  1. Jeśli w terminie 7 dni od ograniczenia albo wystąpienia przyczyny braku możliwości ograniczenia usługi, o której mowa w pkt b powyżej Abonent nie zapłacił zaległych należności Operator powiadamia Abonenta o zamiarze zawieszenia świadczenia Usługi;

  2. Jeśli w terminie 3 dni od dnia powiadomienia, o którym mowa w pkt c powyżej Abonent nie zapłaci zaległych należności, wówczas Operator może zawiesić świadczenie usługi, co skutkuje brakiem możliwości korzystania przez Abonenta z Usługi (za wyjątkiem połączeń na numery alarmowe); w przypadku złożenia reklamacji dotyczącej wysokości opłat z tytułu świadczenia usługi, zawieszenie świadczenia usługi nie może nastąpić wcześniej niż po upływie 21 dni od dnia wyczerpania drogi postępowania reklamacyjnego

  3. Jeśli w terminie 7 dni od dnia zawieszenia Usługi Abonent nie zapłaci zaległych należności Operator powiadamia Abonenta o zamiarze wypowiedzenia Umowy z winy Abonenta po upływie 7 dni od dnia powiadomienia, jeśli Abonent nie zapłaci w tym czasie zaległych należności;

  4. Jeśli Abonent uporczywie opóźnia się z zapłatą za świadczone usługi Operator powiadamia Abonenta o zamiarze zawieszenia Usługi i może Usługę zawiesić jeśli Abonent nie zapłaci zaległych należności w terminie 14 dni od dnia powiadomienia.

Powiadomienia doręcza się na trwałym nośniku na wskazany przez Abonenta adres korespondencyjny, adres poczty elektronicznej lub adres innego środka komunikacji elektronicznej, jeśli Operator umożliwia korzystanie z takiego środka. Operator wznawia świadczenie ograniczonej lub zawieszonej Usługi w terminie 3 dni od dnia zapłaty zaległych należności.

Abonent zobowiązuje się do uiszczania należności wynikającej z Rachunku Telekomunikacyjnego na wskazany przez Operatora rachunek bankowy w terminie do 14 dni od daty jego wystawienia, przy czym Operator może określić w rachunku dłuższy termin płatności.

Za dzień dokonania zapłaty należności wynikającej z Rachunku Telekomunikacyjnego uważa się dzień uznania należności na rachunku bankowym Operatora.

 

 

<< powrót do wszystkich aktualności

Projektowanie stron internetowych Master-NET | Polityka prywatności | Ochrona danych osobowych